VACANTA!


A venit vacanta pe care cu totii am asteptat-o atata. Si acum, ce? Bah…eu nu stiu. Da’ tare mi-e ca o sa pierd vremea in stil mic toata vara (gen: terasa->acasa) si nu-mi convine dar nici nu-mi vine a pune mana sa fac ceva concret. Momentan (de vreo 2 zile, zic), nu-mi vine sa citesc/ma uit la un film/desenez/fac foto/*insereaza hobby aici*. Dimineata mai nou o pierd ascultand muzica si efectiv vorbind, atat. Stau si ascult muzica. Mai special a fost ieri, ca am mers la o tura cu rolele cu o prietena, sa facem ceva miscare ca asa nu se mai putea (inca ma mir cum m-am putut trezi atat de devreme). Dar iata ca “asa se poate” din nou, azi iar am dormit cat a vrut muschii mei, si ma intorc la programul cu care deja m-am obijnuit/complacut. Desigur, sper din tot sufletul sa-mi vina cheful de a face ceva!

Daca nu, peste putin timp se schimba lucrurile vreau, nu vreau….Dar VREAU! Sambata noaptea luam trenul spre Bucuresti, unde vom urla ca niste distruse cand va aparea Molko pe scena (hai ca am fost subtila, ca sa nu ziceti ca ma laud) I can’t wait! Dupa ce ne intoarcem, e festivalul de teatru si voi incerca sa merg la cat mai multe piese. Si de ma iau cu forta (fight club-like).

Si acum, pe final, o melodie de vara (mai mult de vara trecuta pentru mine, dar ce conteaza?!)


No comments:

Post a Comment