Ph-ul tau face furori

Mergi pe strada si deodata simti un miros care te incanta. Cineva care trece pe langa tine, foloseste in ziua respectiva un parfum care in prima instanta, iti place, ba chiar, iti place foarte mult. Ei bine, multi dintre am patit adesea sa ne miroase ceva foarte bine si sa vrem sa stim ce este. 

Eu, personal, las toata rusinea si ma duc sa il intreb pe om ce foloseste. Pana acum nu m-a injurat nimeni, deci pot s-o mai fac. Ideea este ca atunci cand ajung in magazin si vreau sa il cumpar si eu, automat il folosesc pe incheietura mainii si il miros. La mine, nu mai miroase la fel.  Aceiasi situatie am intalnit-o si cu mama mea, cand am achizitionat impreuna un parfum care ne-a placut foarte mult. In urma mea, miroseau hainele si asternuturile, pe cand, la ea, pana seara nu mai mirosea nimic. Mi-am adus aminte in acel moment, de un lucru pe care il citisem pe internet, conform caruia, acelasi parfum isi schimba mirosul in functie de ph-ul fiecaruia. Este cat se poate de adevarat.  Poate nu multi nu constata acest lucru, dar parfumul se „adapteaza”, daca putem spune asa, personalitatii fiecaruia. Bineinteles ca atunci cand vei trece pe langa cineva care il foloseste, il va recunoaste, pentru ca oricat s-ar adapta ph-ului respectivului, nu isi pierde din esenta. Bineinteles ca acest lucru il vei observa la un parfum de calitate, care persista si de unul singur destul de mult. Cel mai intelept, cand te hotarasti sa achizitionezi unul, este sa iti pulverizezi la incheietura mainii sau pe gat (daca nu folosesti deja un altul) si sa astepti o zi ca sa vezi cat de bine se adapteaza pielii tale. 

Niciodata, cand pulverizezi la incheietura mainii, sa nu freci mainile intre ele. Este cel mai gresit lucru pe care il fac tot mai multe persoane. Oricum ar fi, asigura-te ca si la tine miroase asa cum ti-a mirosit, ca sa nu dai banutii degeaba si ca persista la fel de mult pe cat iti doresti. Un parfum bun va persista si dupa o noapte nebuna in club. N-ar strica sa incerci si testul asta :).

No comments:

Post a Comment