DA!

Ne-am hotarat sa ne casatorim pe 14 noiembrie, la miezul noptii. Stateam si vorbeam despre lucruri marunte, diverse, cand dintr-o data el mi-a propus sa ne casatorim. Parea o idee atat de nebuneasca, pentru ca eu aveam 20 de ani, iar el era cu cateva luni mai mare. In plus, eram in anul II de facultate. Discutand aspectele pro si contra, am spus da. Oricum candva urma sa ne casatorim…ce rost mai avea sa asteptam?

La momentul acela eram in vacanta, la parintii mei, pentru ca locuiam departe de ei. Prin urmare, le-am dat vestea chiar atunci, iar pe socrii i-a sunat logodnicul meu din tren. „Stati jos, ca vreau sa va spun ceva. Eu ma casatoresc peste cateva luni“.

Pana aici a fost usor…Insa a urmat un suvoi de sfaturi pentru a ne razgandi. Ori eram prea tineri, ori prea neexperimentati in ale vietii. Cu toate acestea noi nu am dat inapoi, ci am continuat, siguri de hotararea pe care am luat-o.

De ziua nationala a Romaniei, care coincide cu ziua lui de nastere, m-a cerut oficial de sotie, alaturi de colegii si prietenii nostri. Apoi am sarbatorit evenimentul numai noi doi la un restaurant de lux din afara orasului. 

11 septembrie...o zi fericita...in ciuda comemorarii victimelor de la atentatele din Statele Unite. Pentru noi a fost momentul cand am decis sa ne unim destinele pentru totdeauna si de atunci au trecut doi ani, pe care nu ii regretam, ci dorim sa fie cati mai multi.

No comments:

Post a Comment