Muzica din copilarie

Cine nu isi aminteste oare de Genius, Animal X, Trei Sud Est, Andre, Demo? Si inca o gramada de trupe din astea. Asta este muzica pe care am crescut eu. Cred ca nu era zi in care sa nu ascult macar o data melodia uneia dintre aceste trupe. Erau melodiile adolescentei mele. Azi nu cred ca le-as mai asculta. Nu de alta dar se pare ca a evoluat si muzica o data cu trecerea timpului.
 
Sa nu uitam ca melodiile care erau atunci in voga, erau automat precedate de un videoclip. In ceea ce priveste trupa Andre, cred ca toate fetele isi doreau sa se imbrace si sa se incalte asemeni lor. Eu am rugat-o pe mama sa imi cumpere sandale din alea cu talpa inalta cred ca un an de zile. Dar degeaba. Nu voia si gata. Dar bentite din alea mari tor am avut. Si parul nu mi-l puteam impleti in codite multe ca nu avea cine, si nici nu aveam rabdare sa stau atat pe scaun. In discoteci, vuiau boxele cu melodiile astea. Obervati ca vorbesc doar despre acest tip de muzica, nu? Da, stiu ca erau si manele. Care parca atunci aveau niste versuri mai normale sa zic asa. Si parca erau mai frumusele. Atunci ascultam si eu manele, insa azi, nici nu vreau sa le aud. In playlistul, nostru cred ca sunt vreo maxim trei manele. In rest muzica veche si foarte veche.
 
Muzica anilor 80 -90 ma relaxeaza, ma ajut sa retraiesc clipele uitate ale copilariei mele. Ma lasa sa ajung in locurile cele mai frumoase din trecutul meu. Unele melodii de genul asta imi amintesc de prima vacanta, de primul sarut, de primul chef. Ce sa mai, imi amintesc de primele chestii pe care le-am facut in adolescenta mea.

No comments:

Post a Comment