Autocritica

Am fost si la radio. Acum am starea aia de tensiune, mustrare si autocritica. O urasc! Dar trebuie sa o mai suport putin.. Pana la urma nu a fost atat de rau. Se putea si mai rau.. Timp de o ora imi venea in minte horoscopul pe saptamana asta, al Uraniei pe care l-am citit pe un blog dintr-o prostie. Am mai zis ca nu cred ca in horoscop? Nu cred! Ei acum imi venea asta in minte care ma avertiza asa  “mai bine taci, fiindca saptamana asta nu o sa-ti iasa nici o “declaratie” cum trebuie si mai bine ii lasi pe altii”. Sa-ti imaginezi atunci ce era in mintea mea. Nu era suficient ca stateam ca pe ace si simteam ca am un ghem in gat si cu toate astea incercam sa ma adun, dar imi aminteam de horoscop si ma pierdeam de tot.
Uite de asta nu vreau eu sa stiu ce se intampla. Uite de asta nu ma duc ca toate fetele de varsta mea la ghicit in cafea, bob si alte porcarii de genu asta. Nu vreau sa stiu!!! E mai bine sa nu stii..
p.s. Starea asta sta si se holbeaza la mine. Nu te vreau, te ignor, du-te unde vrei!

No comments:

Post a Comment