Pentru cei care se intreaba pe unde e Botache, de ce nu mai scrie si de ce nu mai are chef sa raspunda pe mess la mesaje, am adus-o pe Botache aici sa va dea ea socoteala personal. Atentie! Nu va asteptati la prea multe. E un simplu mini-interviu.
Q: Unde ai disparut, Botache? Fanii tai sunt ingrijorati.
A: N-am chef de oameni momentan. Sunt in vacanta.
Q: De ce nu mai scrii? Ti-ai pierdut talentul?? (horrors of horrors)
A: Nu, sunt tot la fel de funny ca in prima zi. Doar ca blogul acesta e un part time job pentru mine. Iar acum sunt in vacanta, cum am spus mai sus. Sunt jobless, odihnita si multumita.
Q: E adevarat ca te-ai lasat de fumat? Fanii tai sunt ingrijorati si de sanatatea ta.
A: Da, m-am lasat de fumat. Apoi m-am apucat de dulciuri si mcdonald’s. Ah, si kfc. Si cola. Si seminte. Si s-a intamplat un lucru urat de tot. Acum insa mi-am facut abonament la sala. Mananc o gramada de fructe si salate si pui din ala bun de la chinesse. Imi si gatesc, dar uneori nu prea am chef. Mai mult zama, ca la noi in Ardeal.
Q: Si cand ai de gand sa te intorci? Ne e dor de tine. iti verificam blogul zilnic.
A: Habar n-am. N-am nimic de spus sau scris. Asta e adevarul. A fost o perioada mai ciudata si incerc sa imi revin si sa fiu okay, ca atunci cand lucram si eram la Cluj. Probabil cand ma voi simti la fel de bine ca atunci, o sa mai scriu pe aici. Ideea e ca voi mai scrie. E doar o situatie temporara, ce se intampla acum.
Q: Ai ceva de transmis fanilor tai?
A: Mersi de ingrijorari si preocupari pentru sanatatea mea. Sunt bine. Ne vom vorbi cand va fi cazul. Bonsoar.
Botache a plecat sa isi ia magneziul si calciul de care are nevoie disperata si sa isi faca ceva de mancare. Banuim ca asta ar fi fost tot ce avea de spus. Momentan. Asteptam cu nerabdare o mare revenire. Pana atunci, incheiem transmisiunea live, din studioul Racadau. Va multumim pentru atentie. La revedere!