Preturi in functie de moment

Asta vara avand musafiri, am coborat la magazin sa cumpar bere. Asa ca intru in magazin, iau 4 beri si ma duc la casa. Fiind un chiosc de cartier nu sunt inregistrate intotdeauna iesirile. Obisnuita cu practica lor nu bag in seama. Casiera tipa in magazin catre o colega cat este bere x. Ii spune un pret, nu mi se pare nici prea mare, nici prea mic, un pret normal ca in restul magazinelor, asa ca scot banii si platesc. Ajung in casa cu berile asa ca musafirii mai ma trimit o data sa cumpar aceeasi bere pe motiv ca mai vine cineva. Cobor oarecum enervata si ma duc iar la magazin.

Acelasi magazin, aceeasi bere, aceeasi casiera, nimic nu era schimbat, doar timpul. In decurs de 5 minute pretul se schimbase drastic. Nu era o diferenta mica, neglijabila, ci una destul de mare. Asa ca ii cer sa-mi bata pe casa. Raspunsul insa a fost socant: nu pot sa bat, e stricata casa. Imi zice ca s-a schimbat pretul. Asa ca ii spun ca nu poate sa schimbe pretul in 5 minute, in timpul zilei. Din cunostintele mele, poate sa le schimbe la sfarsitul zilei, sau la terminarea promotiei. Nu, si nu. Ca s-a schimbat. Ii spun ca sun la protectia consumatorului, iar in secunda urmatoare ia produsele le scaneaza si incaseaza contravaloarea lor.

Mi s-a parut revoltator sa se intample asa, cu atata impertinenta, luand in considerare ca sunt obligati sa ofere bon.

No comments:

Post a Comment